Mina sidor

Felanmälan

Vid fel på fiberanslutningen ska följande åtgärder vidtas:

1. Prova först att starta om både bostadsswitch och routern för det trådlösa nätverket i hemmet.

2. Hjälper inte detta, kontakta din tjänsteleverantör för hjälp med felsökning (om du har Telia som tjänsteleverantör ej gruppanslutning felanmäl på 90 200, med Telia gruppanslutning felanmäl på 020-20 20 70). Tjänsteleverantören kontrollerar signalen fram till din fastighet och ombesörjer felavhjälpning fram till din fastighet.

3. Om tjänsteleverantören konstaterar att felet återfinns i din fastighet eller på din utrustning så behöver du kontakta en tekniker för felavhjälpning. Vi föreslår då att du kontaktar vår servicepartner, Transtema på journummer 0340-50 07 23 eller e-post support@transtema.com.

Denna sidan använder cookies, genom att fortsätta godkänner du användandet av cookies.